Start BloggBilderVideor

Ba da ba ba baaa - I'm lovin' it
2010-12-18 | 20:22:23

Händer ju bara awesome saker hela tiden! Myst och skrattat med oerhört fina flickor igår och idag (flumm, julklappsköp, random shopning och fika - lovin' it). Skrattat ännu mer med min bror idag (galen photoshoot - lovin' it) och snart myser jag mer med John som kommer soonie. My life couldn't be better!

Antar att det är därför min uppdatering är sämst i världen. Men men, meningen med livet är ju att man ska leva det, right?


Kännde för en random bild på klassen, lixom TRE skoldagar till jullov - helt okej om du frågar mig
 
/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image