Start BloggBilderVideor

Get up and go
2010-12-04 | 23:52:23



"Make my day, come on let me out. Can I open the door and begin to shout?
Now I'd like to know, can we get up and go?"
- Broadcast 2000 – Get Up And Go

Stenseriösbild från Italy i somras, I like!

Igår träffade jag två av mina gamla teachers från käraste Wieselgren, lite random. FY vad jag saknar dom och WAH vad jag behövde deras pepp-talk! Nu orkar jag ta tag i mitt liv igen. Jag kan om jag vill, och att jag vill! You got to dream big to be big, lalala. Ska bara våga visa att jag vill också, men det kommer. Babysteps Josefine, babysteps.

Kvällen har spenderats hos min pappa, tittandes på Hairspray. I likez. Behövdes efter en dag fylld av skolfäreställningar och bajs.

/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin'

Kommentarer
Postat av: Carsten

You can do it! :D

2010-12-05 @ 11:52:33
Postat av: Linnea

<3

2010-12-05 @ 12:29:36
URL: http://helluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image