Start BloggBilderVideor

Times like theese
2010-12-14 | 10:27:00



"I am a new day rising. I'm a brand new sky, to hang the stars upon tonight. I am a little divided. Do I stay or run away and leave it all behind?

It's times like these you learn to live again . It's times like these you give and give again. It's times like these you learn to love again" -
Foo Fighters – Times Like These

Ramlade över dessa bilderna och dom fick mig att tänka på Agnespagnes, min fruga, and how much I miss her. Vi var galna! Som dessa bilderna, från ett buddhism-projekt vi flippade ur på. Menmen, hon kommer hem från USA någongång iaf. Då ska jag skärpa mig och se till att träffa henne oftare. Behöver ju någon att vara riktigt himla efterbliven med!

/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image