Start BloggBilderVideor

Samma gamla visa
2010-11-07 | 11:24:48

"Samma gamla visa men vet inte vad det är för låt. Förlåt att jag aldrig någonsin sa förlåt. Allting börjar om, jag kan börja om. Jag behöver hela mig så jag kan ge dig hela mig, när allting börjar om." - Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

Sista dagen på höstlovet, vad hände? Har gått äckligt snabbt och har som vanligt inte hunnit med någonting känns det som. Eller jo; Har hunnit leka med Lisa. Mysa mycket med min Sofisen. Vara i Malmö med Mamma, bror och Micke. Fick höstskor, höstjacka och en mys tröja av mamsi, really sweet. Vara hos fina farmor&farfar och myste och sov över. Bio med Linis, såg The Social Network. Finaste Oskar Linnros i fredags då, fredagsmys hos fisen innan det. Igår var det rep inför julkonsert med tjejerna och sen Elias resten av dagen. 

Så rätt mkt ändå, men hade tänkt hinna plugga och vara duktig. Fast äh, man får lov att skita i det när man har lov, yepp yepp. Nu äre lunch med storbror, sen kalas för honom hos pappsi.

/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image