Start BloggBilderVideor

Feelin' rather jazzy
2010-10-30 | 21:31:28


Klicka på bilden för att lyssna på Josefines grymma Jazz-playlist

Snyggt collage jag ligger inne med right? Hoho!

Idag vaknade jag och kände "skulle det inte sitta rätt bra med lite Jazz idag?". Så hittade jag min gamla Jazz-playlist på Spotify. Nu har jag uppdaterat den, dvs. tatt bort vissa låtar och lagt till massa andra låtar. Så nu är där allt från Amy Winehouse till Louis Armstrong till soundtrack från The Princess And The Frog

Jag blir så glad när jag hör sån här musik, helt sjukt! Piano goes crazy + brass + shufflekomp + allmänt awesome people doin' their thing = Josefine blir kär.

/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image