Start BloggBilderVideor

Och fick en smula tillbaks
2010-10-28 | 12:01:13

"Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre. Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig."
- Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan

Igår blev jag klar med ett arbete iallafall. Tyckte det var rätt bra jobbat ändå. Planerar att bli färdig med minst ett idag med eftersom jag är hemma igen. Men min hjärna har svårt för att sammarbeta med mig, den hänger inte riktigt med. Känns som jag ligger bakom mig själv hela tiden. Så idag hade jag tänkt att komma ikapp mig själv. (Fy vad wierd det låter hahah) Allmänt ta hand om mig själv alltså, då kanske mitt huvud börjar gilla mig igen.

Hade också tänkt lyssna igenom all ny musik som jag inte pallat bry mig om; Håkan Hellström – 2 steg från paradise, Kings Of Leon – Come Around Sundown, The Script – Science & Faith och alla nya siglar från My Chemical Romance. Känns rätt fail att jag inte gjort det än eftersom jag älskar alla.

Men näää, nu ska jag göra lite mat till mig själv och försöka jobba lite matte..

/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image