Start BloggBilderVideor

Skank-A-Tronic-Punkadelica
2010-10-07 | 12:27:47



Hann inte blogga något igår, Var fullt upptagen med att lyssna på HOFFMAESTRO's nya album. Skank-a-tronic Punkadelica ♥ Om ni inte har lyssnat på det än så GÖR DET! NU! Hahah, det är så himla bra. Det bästa jag hört på... ja... sen deras förra haha! FInns allt från ballad till rave-musik på den, så himla härligt!

Annars igår så hade jag teater och var lite med Daniel+Elias, real nice. Great day.
Och idag regnar det typ.. asmycket. Men det ska nog bli en bra dag ändå. Jag menar, Hoffmaestro finns fortfarande och Simon ska med hem idag. Men nu ska jag ha musik-teori, hoho. See ya!

/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image