Start BloggBilderVideor

Vi har, vi har
2010-10-04 | 13:23:02

"Vi kan väll glömma allt det där och bara se till det som är. Man ska va glad för det man får, för varje månad varje år. Vi har inte tid, för sånt här." - Veronica Maggio – Vi har, vi har



Hann inte skriva att jag skulle iväg i helgen, men det skulle jag iaf - därför det inte har hänt så mycket här på tha bloggo. Ifall någon undrade haha! Visar bilder på vad jag gjort när jag får dom hoho.

Idag är det Kanelbullens dag, det får ingenpingen missa! Jag har redan ätit två stycken! Inte för att Nic's caféteria har dom godaste men men... Saknar min faster riktigt mycket just nu, hon bakar typ bästa kanelbullarna i världen. Annars så sitter man och latjar i en musiksal med folk nu - that's nice.

Pooooss
/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image