Start BloggBilderVideor

You don't have to belive me
2010-10-10 | 22:16:34

"You don't have to believe me when I tell you that i'm impressed. But you sure better believe me when I say you deserve the best" - Eric Hutchinson – You Don't Have To Believe Me - Live

Helgen har varit typ sjuke bra! Vart i Ängelholm massa, varit med Sofia massa och varit hos mormor massa. I like my life this way, surrounded by amazing people liksom! Jag och Fis bakade nyttiga (!?) muffins också.. Hon fick något "Åh, jossan nu ska vi vara nyttiga for a change"-ryck och så kunde jag ju inte säga emot. Men dom blev riktigt goda! Ser sjukt goda ut med om ni kollar bilderna från förra inlägget!

Och idag har jag repat med la choir, snackat med Erika och plåget Elias med min övertrötthet med haha, but I know he loves me anyway.. typ ;) Känner just nu att detta är ett sjukt onödigt inlägg. Så jag slutar skriva hoho ;)

/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image