Start BloggBilderVideor

I won't worry my life away
2010-09-20 | 19:03:42

"You can turn off the sun, but I'm still gonna shine. The Remedy is the experience. I won't worry my life away."
 - Jason Mraz – The Remedy [I Won't Worry]



Åh jag älskar att gå i skolan, haha! Finns det något mer awesome än att sitta och mysa med folk man tycker om vid ett piano, några mickar och en ukulele? Aaah, puss på alla fina människor!
Sen finns det ju tyvärr något som heter naturkunskap. Det svartnar för mina ögon när jag tänker på naturkunskapen. BLÄ. No but seriously.. Haha! Äh, nu får jag plugga lite töhö...

/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image