Start BloggBilderVideor

Genom eld
2010-09-23 | 13:04:45

             

Känns som att idag är en riktigt bra dag! Eller nej, idag är en riktigt bra dag! Sitter och lyssnar på awesome musik som vanligt, dricker varm choklad, solen skiner(!?) och jag är klar med all matte (inte för att det var så mycket men ändå). Och on top of all this ska jag få stuvade makaroner ikväll, åh!

Seeen har jag hittat the school of my dreeaaaaams, så nu ska Josefine skaffa sig ett jobb så att hon har råd att gå där. ÅH vad livet är bra nu.

"Sträcker upp mina händer. Tror att det här kan vara början på nått stort. Jag står precis på gränsen. Horisonten är nån annans konstruktion.. ..Om du aldrig provat hur kan du då vara säker."
- Oskar Linnros – Genom eld

/ Josefine Sandquist, livin' laughin' lovin' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image