Start BloggBilderVideor

ÄNTLIGEN
2011-08-29 | 17:56:05

..har skolan börjat! Äntligen får jag dansa och sjunga på riktigt igen. Äntligen är det dags att kötta järnet igen. Äntligen får jag träffa mina muppar till klassfriends varje dag igen. Äntligen.

Första dagen idag gick galant, först info om revyn vi ska sätta upp till jul - tror det blir riktigt riktigt bra, sen såg vi dom nya ettornas redovisning på teatern. Tänk att man var så liten när man började ettan... Så fruktansvärt stor man kände sig! Så mycket som har hänt sen senaste skolstarten, vilket år det har varit! Wow..

Nu ska jag fortsätta le, packa min väska tills imorogon och se om balettdräkten fortfarande passar! Vi får la hoppas!
/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer
Postat av: Linnea

ey, du är lika liten som jag ^^ faktiskt!

2011-08-29 @ 19:34:03
URL: http://helluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image