Start BloggBilderVideor

Baby keep smiling
2011-08-19 | 23:34:45


Ville bara påminna mig själv om hur jag ser när jag ler, kanske kommer ihåg hur man gör då! Höhö... Är så trött så jag inte vet var jag ska ta vägen nu. Tror jag har feber igen. Varför går jag inte och lägger mig? Det är ju livets stora fråga för tillfället. Förövrigt är det bajsväder, jag har megaont i huvudet och jag har en känns-som-jag-väger-300kg-och-begravt-mitt-självförtroende-under-jorden dag. Livet är på topp helt enkelt!

Och nu blir jag helt arg på mig själv för att jag klagar på livet och för att jag känner mig tjock. Jag älskar ju mitt liv, det är det bästa som finns.
Nu ska jag tvinga mig själv och sova. Desto fortare jag somnar - desto fortare blir det imorgon, och imorgon är en jag-älskar-mig-själv-som-jag-är-och-är-riktigt-lyckligt-lottad dag! För det bestämde jag nu!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image