Start BloggBilderVideor

Sickness
2011-08-15 | 01:24:14

Tänkte precis skriva ett inlägg om hur trött jag är på att vara sjuk. Har varit hängig och haft ont i huvudet i åratal, och nu har världens förkylning brutit ut. Men är jag trött på att vara sjuk egentligen? Asså, jag ligger i min soffa(alternativt min säng) kollar på bra saker som får mig att bli glad and that's it. Det är inte helt fel alltså. Idag tex fick jag min bror att både göra te och sen fixa thaifood till mig på kvällen, how awesome is that? Dessutom håller han mig sällskap nästan hela tiden så jag inte blir helt Miss Lonely! Nej, det är faktiskt banne mig skönt att vara sjuk ett tag. Är ju inte döende precis, så varför klaga? ALLTSÅ - Heja dunderförkylningar! ...ett tag iaf, när skolan börjar vill jag gärna ha tillbaka min energi.

/Josefine Sanduist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image