Start BloggBilderVideor

Bake bake-eli-bake
2011-12-11 | 18:52:19

Har gått helt in i en min Nalle Puh-bubbla igen. Såg "A very merry christmas with Pooh" imorse, den är såå gosig! Kanga bakade honungskakor till Puh, och dom såg så goda ut så jag var tvungen att baka några. Blev lite chocolatechip cookies också. Min Daniel hjälpte mig (jag tycker inte om att man måste blanda smöret för hand - kletigt, haha!), he's great! The cookies taste amazing!

Annars så har jag fått sova ut idag, noll school och noll rep! Himla skönt! Börjar dock bli sjuk, inte inte inte bra alls med tanke på Revyn. Har kurrerat mig hela dagen, hoppas det funkar. Har verkligen inte tid eller lust att bli sjuk nu. OCH JUSTE, hampus är hemma om en vecka ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image