Start BloggBilderVideor

Merry Christmas
2011-12-23 | 09:29:16



Melissa, min fd. styvmamma, la upp denna bilden på facebook igår med texten "Look Brakus this is how to decorate the tree.... - Just for you Seig Jul!! :)". Hampus kallade mig nämligen för "Sieg Jul" och "The Christmas Dictator" när vi dekorerade granen i år, haha! Tydligen är det något som följt mig sen barnsben!
Detta året ville jag faktiskt ha en riktigt fin gran! Plottriga granar med hemma gjorda änglar från dagis har sin charm, men inte i år! Solo röda, guldiga, silvriga kuloro och en och annan bjällra! I år kommer nämligen bli en så sjukt bra jul, så ville att granen skulle matcha det. Mamma har gjort PERFEKT kola och vitchoklad med kokos tryfflar (!!!), jag ska få fira julafton hos mina underbara farmor och farfar för första gången på jätte länge (utöver mys och kärlek innebär detta farmors julmat, mums!), pappa bjuder på hans turkey som är läskigt god och idag kommer hela mammas sida hit! Kan det bli bättre? Nej, tror faktiskt inte det!
Nu ska jag springa och repa inför midnattsmässan imorgon, ska sjunga med mina finaste girls!

GOD JUL på er! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image