Start BloggBilderVideor

Trött och lycklig
2011-12-16 | 19:02:23

Kan inte fatta att det redan är över. Revy-veckan är slut. 6 fantastiska föreställningar klara. Det gick för fort alltså! Vill bara upp på scenen igen, igen och igen. Tack klassen, tack alla som kom och kollade och tack skolan. Fick reda på att hela produktionen har kostat över 1 miljon, helt GALET. Tänk att skolan lägger så mycket pengar på oss, sinnes...
Sjukt sorligt att det är över, men man är helt lycklig i hela själen efter en sån här vecka. Älskar verkligen detta av hela mitt hjärta och är fruktansvärt tacksam att det finns en skola som min. Dessutom, ikväll åker jag och pappa till min kära bror i Borås, och imorgon kör vi hem honom. (Åh HEM, det känns mycket mer som hemma när Hampus är här). Gladast tjej i världen, kan inte bli en bättre början på ett jullov.

/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image