Start BloggBilderVideor

Been away for a while now
2011-07-02 | 00:33:00




Varit borta från civilisationen nu i två veckor. Först underbara Valjeviken och NHR i 4 dagar, sen konfirmationsledare på Sörgården i 10. Det tog verkligen emot att sätta på datan när man kom hem igen.. Usch.. Så skööönt att vara utan! Men nu är man fast igen, haha.

Just a fun thought - Innan jag åkte till Vajle såg jag My Fair Lady hos mormor och då var jag heelt övertygad om att det var min nya favoritfilm. Nu ikväll var jag hemma hos pappa och såg Dirty Dancing och blev återigen heelt övertygad om att det är min nya favoritfilm. Sen kom jag på att det har varit samma sak med every musical or dancemovie I've ever seen. (Ganska töntigt av mig ändå haha! Men man blir ju så glaaaaad av alla!) Slutsatsen av denna övertrötta och flummiga tanke är då att det inte kan finnas något som heter "favorit" utan bara "den-som-råkar-vara-färskast-i-minnet-och-där-av-verka-bäst"...

/ Josefine Sandquist livin' laugin' lovin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image