Start BloggBilderVideor

Make your self
2011-07-11 | 00:22:45



Varit duktig för första gången på sommarlovet nu! Min kära bror hade laddat ner en app till iPaden med Nike-workout så vi låg och svettades på golvet tillsammans. Fanns massa olika som vi ska köra på kvällarna nu. Älskar att dom har Lea Michelle som spokesperson också (ytterligare än av mina idoler liksom)

Har massa träning att ta igen nu (har ju inte riiiiktigt följt tränigsschemat vi fick från school) så det blir gymmet first thing imorgon med brodern min igen, nike-workouts på kvällarna + Zumba sen när benhinneinflamationen är väck! Heja mig, I can do it!

/ Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image