Start BloggBilderVideor

She's back!
2011-07-04 | 09:46:13


Måste bara säga att jag är så fruktansvärt glad att Agnes, min fru - min B2, är back in Sweden! Svergie utan Agnes  i 10 månader hann bli rätt tomt asså, men nu är allt back in order och jag har spenderat varje dag med henne sen jag kom hem. LOVE her! Och visst, jag erkänner, I would've killed för att för ha gjort allt det hon har gjort i USA. Jag menar, Wicked på självaste Broadway - Universal Studios - LA - Las Vegas - Disney World - All shopping.. Och det är inte allt. Men jag är fett glad för hennes skull, och fett glad för min skull att hon är hemma igen ho ho ho.

Annars, livet i solen är underbart as usual.

/ Josefine Sandquist, live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image