Start BloggBilderVideor

...and along came Skånetrafiken
2011-06-01 | 06:49:36




Jag hade världens bästa dag igår, det var sun sun sun och jag hade sovmorgon! Sen hade vi första repet på scenen, mitt hjärta stannade någon sekund av happy-overload. Sen fick jag och matilda sluta en timme tidigare, för vi var klara i kostymförådet... *Vi kuuuutar för att hinna med 16.50 tåget... Och vad händer?.... *trumvirvel*.... Jo vi fastnar med tåget mellan Gunnesbo och Häljarp - I KNOW - in the middle of nowhere! Efter en halvtimme börjar jag och matilda tröttna.... Efter en timme är vi förbannade... Efter fyra timmar skrattar vi rumpan av oss när vi fortfarande sitter kvar på samma himla ödeställe! Men vad gör det om hundra år, när allting kommer kring! Har aldrig varit så glad att se Knutpunkten, haha!

/ Josefine Sandquist livin' laughin' lovin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image