Start BloggBilderVideor

Kördraget - underbara TEAM LOUD
2011-06-02 | 10:55:03



Snart gäller det! Jag och min underbara kör TEAM LOUD ska vinna Kördraget i Helsingborg på lördag. Det är i alla fall planen. I vilken fall som helst ska det bli fruktansvärt roligt! Jag var med förra året med men detta året känns det helt annorlunda! Kören är så tight och .... underbar!

Igår gick vi omkring och uppträdde för alla som ville på gröningen och stan - hemlösa, människor på olika uteserveringar osv. Adrenalinkick Delux säger jag bara! Alla var fantastiska och man kände sig riktigt uppskattad! Har vi tur kommer dom och röstar på lördag! Idag blir det till att sjunga på Väla, sista uppträdet innan finalen!

Lördagen den 4:de juni, 17.00, Sundstorget, Helsingborg! Var där, eller var rektangulär!

/ Josefine Sandquist livin' laugin' lovin'


Bild från förra året, precis efter vi fick reda på att vi vunnit


Kommentarer
Postat av: mariaolsson '

lycka till ! :)) <3

2011-06-03 @ 12:46:56
URL: http://annamariiaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image