Start BloggBilderVideor

I know I'm who I am today, because I knew you
2011-05-26 | 18:06:08



"I see it now, I don't haave to choose between my career and love. Beacuse this, I mean, this stage, Broadway, New York - that's my true love." -
Rachel Berry, Glee

Såg sista avsnittet av Glee nu precis! När Rachel och Kurt har tagit sin in på Gershwin Theatre på Broadway och sjunger For Good från Wicked, som jag bölade! I want to be there so bad. Det skrämmer mig nästan hur lik jag är Rachel ibland, eller typ alltid. I want it so bad. 

/ Josefine Sandquist livin' laugin' lovin'

Kommentarer
Postat av: Linnea

Och du ska se att du också kommer vara där en dag! Tvivlar jag inte på, du är megagrym min vän! <3

2011-05-27 @ 16:47:17
URL: http://helluu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tur man har så fina vänner som dig som får mig att faktiskt våga tro det ibland! Du är bäst linnea <3

2011-05-28 @ 00:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image