Start BloggBilderVideor

Suddenly
2011-05-24 | 22:54:36

"Suddenly I am center stage, Suddenly I am not afraid, Suddenly I believe again
In the blink of an eye, my dreams begin to reign"
- Ashley Tisdale – Suddenly


Bilder från Wicked och Romeo & Julia musikalen i Köpenhamn respektive Stockholm. Bästa musikalerna jag någonsin sett live, both of them. Dom, plus Singing in the rain.

Jag, svergies mest o-organiserade människa, satt hela kvällen igår plus timmar idag och tog tag i kaoset bland mina miljoner noter (alltså verkligen, kaos) Rensade ut masssoooor med låtar som jag tröttnat på, satte in nya, sorterat alla i kategorier och efter bokstavsordning. Heja Jossan allstå!! Så skönt det var att ha något i ordning för en gångs skulll, känns precis som efter ett riktigt köttigt tränigspass haha!

/ Josefine Sandquist livin' laughin' lovin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image