Start BloggBilderVideor

Busy life
2011-11-09 | 22:47:19

Hänger inte riktigt med i livet. Har dessutom börjat gå hos en kiropraktor för att fixa mitt dumma huvud och det gör en så sjukt trött hela dagarna. Känns som jag ska somna every second of every day typ. Men är lycklig inombords i alla fall. Älskar ju trots allt att ha fullt upp! 

Idag lekte jag Zumbainstuktör på skolan. Hade hittat riktigt feta remixes på låtar som passade perfekt. Det var sjukt kul verkligen! Alla svettades och smilade! Woho! Funderar faktiskt på om man skulle gå en kurs för att bli utbildad instruktör, hade varit bäst extrajobb i veckorna... Får se! Men först fokus school och julen. Blir alltid en massa konserter nu vid jul, sjukt mysigt. Var och repade för en julkonsert idag som jag och kören ska ha med Vocal 6 till exempel. Men det som tar mest energi är revyn vi gör med klassen. Premiär 13:de december, be there or be square. Längtar tills det är dags för intensivrepperioden, waah!

/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image