Start BloggBilderVideor

Glad första advent!
2011-11-28 | 20:29:04



..i efterskott! Jag sjöng i kyrkan (Can't give up now - Mary Mary, sjukt fin låt), myste med min Sofia och fick världens snyggaste skor av min mams. Sjukt bra dag med andra ord! Julstämningen börjar krypa in i en nu, repar jullåtar dagarna långa och den stora julgranen är uppe på stan. Love it!

Idag hade vi mini-uppsjugning på skolan. Fick sjunga Your daddys son igen, som jag älskar den låten! Ska sjunga den på tordag också, Musikcafé på Lunds Dans o Musikalgymnasium den 1/12 kl. 18.30, sjukt välkomna! Ska sjunga med ensamblen också plus en duet med min musikalnörd Jonna! Ska bli kul!

Anyhow, stannade på Pistashia efter school med Matilda. Cappuchino in my ♥. Det gjorde att jag var pigg för första gången när jag kom hem, det borde bli en vana! Funderar på om jag ska använda den energin till att göra något vettigt, eller bara njuta av att inte känna mig dödstrött. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image