Start BloggBilderVideor

Heja heja
2011-11-15 | 06:16:24

Hej everybody!
Vi klarade måndagen! Heja oss! Nu är det tisdag som vi ska koncentrera oss på. Bestämm vad ni ska göra idag och gör det. Inget mer eller mindre. Men glöm inte alla bra saker. Det är ofta vi gör det nämligen, raddar upp allt som vi måste; läxor, ringa viktiga samtal, snacka med banken eller vad som helt. Men vi glömmer andra saker som vi måste göra, dvs ta hand om oss själva. Det är minst lika viktigt, om inte viktigare. Annars blir man koko.


Idag ska jag öva på alla balettövningar och gå igenom musikteorin lite snabbt på hålan idag. När jag kommer hem ska jag skriva inledningen på mitt tal i svenskan. Sen ska jag äta hallonsorbet och se The Lion King (har inte sett den fortfarande hehe). Sen ska jag inte göra mer - amazing!


Happy Tuesday nu, skickar kärlek till er alla i höstmörkret ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image