Start BloggBilderVideor

Höstlov(e)
2011-11-06 | 18:27:15

Nu är höstlovet över och det är tillbaka till verkligheten imorgon. Har hunnit att vara på mitt bästa valjeviken, träffa mina underbaraste friends, min bror, sjungit just for the fun of it, mycket kakor och god mat och precis kommit hem från fika med bästa cousins. Man behöver verkligen veckor som denna mitt i allt höstmörker. Varje dag har varit fylld av kärlek vilket gör att man orkar kötta så pass mycket som man faktiskt vill resten av veckorna nu fram till jul. Heja höstlov!
Hoppas att alla ni, framför allt ni som inte har haft lov, också har gjort saker som får er att må bra, och ger er energi. Om inte, så skickar jag lite love och energy till er nu! Pusssss
/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image