Start BloggBilderVideor

Sweet life
2011-11-20 | 15:52:24

Denna helgen i mitt ♥! I fredags åkte jag hem till farmor och farfar efter skolan på lite spontanbesök. Snackade om allt med farfar, livet, musiken, världen - allt! Han är helt fantastisk, farmor med. Är så glad att jag har dom i mitt liv! Igår drog vi med mamma till Köpenhamn för att fira hennes birthday. Fikat så himla gott, myst hela kvällen på Tivoli och bott på väärsta lyxhotellet (5 stjärnig hotellfrukost är inte att leka med).
Har tänkt riktigt mycket på hur lyckligt lottad jag är! Tänk att jag har så många fina människor i mitt liv, så mycket kärlek och möjlighet att bara åka iväg en helg och lyxa livet liksom! Vi lever i värsta överflödet, dom flesta i Svergie. Det finns verkligen människor som inte har fått känna kärlek, som inte har pengar till mat för dagen och som inte ens kan drömma om ett liv som vi lever. Vi borde dela med oss mer. Make some difference. Detta har gått i mitt huvud non-stop hela helgen, så var tvungen att dela med mig. Hoppas ni kan tänka lite på det aswell. 

As I, turn up the collar on my
favourite winter coat
this wind is blowin' my mind
I see the kids in the street,
with not enough to eat
Who am I, to be blind?
Pretending not to see their needs

/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image