Start BloggBilderVideor

Full rulle
2011-10-04 | 22:18:49

Spenderade hela förra veckan i Malmö. Musikalkonserter med Malmö symfoniorkester, jag och min fina klass körade bakom dom och två solister - Niklas Riesbeck (som jag tvingade posa brevid mig på bilden där hoho) och Sanna Johansson. Varit riktigt himla kul faktiskt! 7 förestälningar totalt, ganska lagom!
Annars, sjukt många saker att hålla i huvudet och ingen tid att tänka eller andas. Ibland blir jag arg och bara vill slå på saker när jag inser hur mycket jag måste göra. Men andra dagar, så känner jag mig så himla tacksam för allt jag får lov att göra! Det mesta är ju faktiskt fantastiskt roliga saker! Så ska verkligen inte klaga. Jag får fortfarande sjunga och dansa varje dag, har människor som jag vet älskar mig även om vi inte har tid att ses så ofta och jag har världens bästa familj. Dessutom har jag blivit bjuden på två kanelbullar idag, thi! Heja Kanelbullens dag!
/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image