Start BloggBilderVideor

Happy days are here again
2011-09-03 | 07:49:29

Hade en riktig musikal-nörd kväll med Jonna igår, åååh så mysigt! Bara snacka nördsnack och sjunga och waaah!

Vi tjockade oss jäätte mycket! Nu fick ugnen ha sin efterlängtade dejt med kladdkakan igen. Dom tycker ju om varandra så mycket! Även om dom egentligen inte är bra för varandra, så har deras övermänniskor (jag och Jonna) köttat sönder kroppen hela veckan och orkade därför helt enkelt inte stå emot! (Dans varje dag är hur underbart som helst, men ajjj vad det känns i kroppen! Jag kommer vara Schwarzenegger lagom till sommaren 2012 om tvåan fortsätter såhär...)

Sitter här och är helt snurrig i hjärnan. Funderar på att gå ut en runda innan Jonna vaknar. Hm, det ska jag nog göra. Då kanske min hjärna vaknar och kan formulera bra meningar igen!
/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image