Start BloggBilderVideor

Nervs
2011-09-22 | 06:49:41

Sitter och laddar för audition till revyn vi ska göra med skolan nu. Vet inte varför jag är nervös, brukar inte bli det så ofta längre. Men det är sjukt viktigt att man gör ett bra intryck, det är bara lärare som aldrig hört mig sjunga innan. Så man måste verkligen visa det bästa man kan.
Och jag måste erkänna att jag är sjuuukt nervös inför ikväll också. Ska leda en kör för första gången själv. Deras körledare är sjukskriven några månader nu, så jag ska "ta hand om dom" så länge. Jätte läskigt men fruktansvärt kul samtid
Lalala, det kommer gå bra.
/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image