Start BloggBilderVideor

"right here is where you start paying... in sweat"
2011-09-24 | 08:12:32

True words där! Igår på jazzen såg jag verkligen svettdroppar rinna på mina armar, såg min egen svett på golvet. Mmmmm så fräscht, hahah! MEN då tänkte jag på Fame och världens bästa citat. Man blir bättre ju mer man kämpar - ju mer man svettas höhö. För första gången i mitt liv så är svett något riktigt bra, sick.

Jag är riktigt glad nu. Torsdags gick toppen, men både audition och kören. Igår var helt underbar på jazzen och individuella sången gick också riktigt himla bra för första gången sen vi började efter sommaren. Jag går verkligen på världens bästa skola, trots att jag knappt kan röra mig av alla hemsk träningsvärk all the time.

Nu ska jag ha lördag, hoppas alla chillar och is taking care.

/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image