Start BloggBilderVideor

Les Mis, böl och sånt
2011-09-11 | 21:07:57

Var sjukt peppade på Les Misèrables i fredags! Skolan var bjuden på en liten preview, första publikrepet! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ bra, wow! Inte ett öga varde torrt! Fruktansvärt kul att se våra fina treor på scen också. Blir helt stolt i hela hjärtat när jag tänker på att jag går på samma school som dom! Les Mis på Malmö Opera är ingen småsak liksom! Jag längtar till scenen, jag längtar ut i världen! Men först och främst längtar jag efter dansen imorgon, mmmmmmmm.
Annars, inspark för ettorna igår, underbar lovsång imorse och mysig middag i hamnen nu ikväll. Har en sjukt pms-ig böl-helg, bara trycker i mig choklad och gråter för att livet är så fint hela tiden. Så cool är jag för tillfället! Men hey, love life. Nu ska jag typ.... lägga mig och sova.
/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image