Start BloggBilderVideor

Live Laugh Love
2011-09-16 | 06:07:43

Idag kan jag smajla utan att någon smittar mig. Får dansa och sjunga idag med sen sticker jag till BORÅS JAO!! Ska upp till min brorie och chillie-dilla hela helgen, shoppa kanske och baka kladdkaka till honom. It's gonna be great! Så kanske jag hittar lite ny energi till nästa vecka.
Dessutom har jag fått världens snyggaste nya dator.
Livet är ju så bra. Varför blir jag för upptagen med att vara trött för att komma ihåg det så ofta? Jag borde ju vara glad hela tiden - har världens bästa family, världens bästa friends och världens bästa school. Ny dag, nya tag. Always remember to live, laugh and love Jossan!
/Josefine Sandquist live laugh love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image