Start BloggBilderVideor

Busy life
2012-04-02 | 10:26:25

Haft ett par riktigt tighta dagar nu, streeeeeessigt men alltid roligt eftersom man hinner med så mycket! Jobbat massor, sprungit massor, sjunigt massor, skrattat massor och ätit massor. Och nu .....*trumvirvel*.....PÅSKLOV woho! Ska verkligen försöka vara duktig under lovet och jobba ikapp allt jag har och ta igen. Ska också försöka komma igång med träningen på riktigt nu när Hampus är hemma. (Måste bara berätta detta, har suttit och skrivit historiaarbete i 2,5 h nu och är jätte sällskapssjuk - igår när jag skulle träna med min kära bror så var han inte där när jag kom. Så Aziz, som har gymmet, satte igång mig lite sålänge. Efter inte mer än två minuter sticker han ut huvudet ur sitt rum - "Det finns kaffe och kaka här inne, om du vill..." och det kan man ju inte säga nej till? Så gårdagensträning resulterade i en lång fika istället, ändå bra....) Jag kommer dock inte vara så duktig ikväll när jag ska på "kakkalas" hos Sofia, hon råkade baka för mycket och jag står gladerligen till hennes tjänst! 

Detta var dagens meninslösa inlägg, ha det good i solen/snön - vädret kan ju inte riktigt bestämma sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image