Start BloggBilderVideor

Feelin' good
2012-04-26 | 22:29:18


Mys, snack och split på en morotsmuffin med min fina Becca innan jag drog till Helsingborg.


Glad och trött efter en lång dag.

Audition idag gick faktiskt riktigt bra. Får besked om två dagar senast, skönt att man slipper vänta länge haha! Men oavsett hur det går så har jag för första gången gjort en audition som jag känner att jag kan stå för - och det är viktigare än allt annat. Det kanske låter cheesy, men det är sant. Är inte den nervösa typen egentligen, men auditions är hemska för alla och man blir helt off i röst och kropp och allt. Men inte idag! Jag börjar kanske äntligen lära mig hantera det, heja! 

/Josefine Sandquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image