Start BloggBilderVideor

It's one of thoose days..
2012-04-19 | 19:03:41

...or week acctually! Ni vet där inget går som det ska bara. Inget funkar. När man tvivlar på varför man är där man är. När man är övertygad om att man aldrig kommer nå sina mål. När inget man gör eller är känns tillräckligt. Har försökt peppa mig själv hela dagen, men det har inte gått så bra (speciellt inte när man haft en audition att vara nervös för). Men tänkte jag kunde dela med mig lite av vad mina teachers säger som brukar peppa mig, så kanske någon annan blir peppad!

Do what you have to do to make it happen.

Tomorow is too late, do it today.

Do not cheat yourself by not doing your work. 

Take care of your body - that's what's going to pay you your rent.


För det är liksom dags att komma igång nu Josefine. Du vet vad du vill. Det är bara att kötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image