Start BloggBilderVideor

Myssöndag - it's never too late
2012-04-15 | 20:15:12



Hittade detta under trappan utanför dörren idag.. "Kunde det skapas en mer - smörig räcker inte till - FLOTTIG film än denna! Såg den och tänkte att om någon uppskatttar den (eller avskyr den) så är det nog du snäckan.." Så började lappen! Så rätt du har och så bra du känner mig kära vän. Såg den och dog av kärlek till flottigheten! Kontentan var att det aldrig är för sent, och är det något jag tror på så är det det! Tack Elllibo!

Idag har jag chillaxat i sängen med Fredrik typ hela dagen. Finfrulle och mys. Med andra ord en sjukt good avslutning på lovet. Varit helt trött i brainet och kroppen så behöve verkligen denna dagen. Chilla är faktiskt riktigt underskattat - y'all should try it. Nu känner jag mig taggad och redo för verkligheten i skolan igen! Ska försöka få på mig antingen steppskorna eller balettskorna så jag inte är helt oförberedd för morgondagen. Känner jag mig själv rätt så blir det inte särskillt svårt - god how I've missed dancing!

/Josefine Sandquist livin laughin lovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image