Start BloggBilderVideor

Dazzled
2012-08-23 | 22:27:22



Fotografering nr.2 med Cabaret Candy Club idag. Sjukt varmt och hektiskt, men guud vad kul det är. Behövde detta, fick en kick nu såhär lagom till skolstarten. En liten påminnelse om hur myycket jag älskar att vara omgiven av lampor, glitter och fjädrar. Och jag måste säga det igen - MINA KLÄNNINGAR ♥ Är så kär..  Boka biljetter på www.candyclub.se, and see them for your self!

Sitter här nu i min bästa filt och är riktigt glad på livet. Glad och sömning. Så det är dags för mig att hitta sängen så fort jag har fått klart för mig vad det är för dag imorgon (ni vet, hjärnan fixar bara "en dag i taget"-metoden haha). Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image