Start BloggBilderVideor

Good Jossan
2012-08-22 | 23:48:00

 
Förrutom att jag började dagen med att låsa ute mig själv så har jag varit riktigt duktig idag. Tog en cykeltur till IKEA/väla och köpte bara mogna grejer. Köpte en jättefin tvättkorg (!!!) så att jag kanske äntligen slipper högen med kläder på golvet, rosa tyglådor till mina danskläder som börjar bli så många nu att jag inte har någon annanstans att ha dom haha, ett penskrin/sminkväska med två fack så att jag slipper ha hela sminkväskan med mig till school alltid och har en plats för pennor i väskan och sen hudfärgade underkläder + freebra till att ha på föreställningar och sånt. SÅ vuxen jag kände mig när jag cyklade hem med hela cyklen fylld av låder och påsar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image