Start BloggBilderVideor

Growth
2012-08-08 | 23:27:43

Är inne i någon period nu där jag bara växer i mig själv mer och mer för varje dag. Lär mig mer om mig själv och förstår mig själv bättre lite hela tiden. Det är en ganska konstig men ändå cool feeling. Idag har jag lärt mig att man inte behöver vara en hemsk människa bara för att man gör hemska saker. Alla gör misstag, man kan inte vara perfekt hela tiden. Och man kan inte straffa sig själv för detta hela tiden. Man lär sig av sina misstag, växer och går vidare.
 
“Whenever I feel bad, I use that feeling to motivate me to work harder. I only allow myself one day to feel sorry for myself. I ask myself ‘What are you going to do about it?’ I use the negativity to fuel the transformation into a better me”Beyoncé Knowles
 
Visa ord från den mest inspirerande människan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image