Start BloggBilderVideor

Happy Friday
2012-08-10 | 18:57:04



Efter dagens repetitioner kände jag för att stanna kvar i danssalen. Den salen känns nästan som hemma nu efter alla timmar med Dance On där..  Kunde liksom inte låta bli att dansa, blev någon blandning av  fuldans, övningar och allmän improvisation. Ge mig spiritfingers, ge mig kickar, ge mig jaaaaazzz... Kommer typ gråta på första jazzlektionen när skolan börjat! 

Sen stack  jag till gymmet, DUKTIG JOSEFINE. Första gången på två veckor, har liksom inte hunnit/orkat. Så det var ju på tiden att jag tog tag i det nu.

Ikväll ska jag spela nördiga sällskapsspel med min bror&co. 
Alltså... En sjukt bra fredag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image