Start BloggBilderVideor

Life is good to me
2012-08-28 | 20:37:00

 
Dåliga webcam-bilder men ville visa mina nya earings! Blev störtkär, H&Ms smycken rocks my world. Tröjan är också ny, syns inte så bra på bilden men den är mysig och glittrig!
 
Har precis pimpat samhällsboken vi fick idag, också på bilden, hoppas på att kunna öppna den med ett smile nu när den är silvrig. Allt blir ju vad man gör det till, hehe... Annars har vi haft dans- och musikalhistoria, engelsk teaterhistoria och produktionsrep idag. På dagens schema återstår lite mer fix med klänningarna till Cabaret och lite lek med projektarbetet.
 
Men det jag kommer minnas med idag var att jag fick höra att jag skiner. Bästa komplimangen. Allt jag vill är ju att sprida positivenergi och glädje! Har verkligen tagit tag i mig själv och mår såå bra hela vägen in i själen, blir så rörd av att folk märker detta. Kärlek! 

Kommentarer
Postat av: Susanne Jönsson

Klart du skiner, min solstråle!

Svar: <3
Josefine Sandquist

2012-09-01 @ 11:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image