Start BloggBilderVideor

Reminder
2012-08-20 | 21:04:00

Idag fick jag en påminnelse om att jag skulle uppdatera min blogg.. Har helt glömt bort kära bloggen i stressen med allt annat! 

Mina dagar består av ett evigt farade hit och dit - rep, rep, rep, fix inför skolstarten, möten, ströjobb och hinna med mina finaste. Igår åkte Hampus hem till Borås så nu är huset tomt igen.. Tur att skolan börjar snart så man inte hinner tänka så mycket på det! 
 
Här sitter jag nu efter en dag på Ullared tillsammans med Daniel och sedan replokalen och tvingar mig själv att ha min nya filt om mig trots värmen... Den är ju bara så sköön och så fiin (storbrittaniens flagga på)! Hade gärna visat allt annat jag köpt, men min kamera är paj och min mobil tar inte så bra bilder. Men blev en hel del fynd idag och nästan bara nödvändiga saker, är riktigt nöjd!
 
Ska försöka vara duktig och lägga mig i tid ikväll, värmen gör mig så trött (not that I'm complaining) och en lång dag imorgon med.

Så Anna, tack för påminnelsen och nu är du lite mer uppdaterad igen, haha! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image