Start BloggBilderVideor

Smakprov
2012-08-07 | 22:05:50

 
Idag har jag fått prova klänningana jag ska ha i Candy Club! Dom har kommit från Italien nu där dom är sydda, Albin har designat dom själv! Är helt kär i dom... Framför allt den röda glittriga.. Dom är inte helt klara, har lite finishing touch och fitting kvar men kan verkligen föreställa mig hur FABULOUS dom kommer vara i föreställnigen!

Glöm nu inte att boka biljetter på www.candyclub.se/biljetter, it'll be a show you'll never forget!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej josefine! Kikade lite på dina videos och vill bara säga hur grymt duktig du är! Märks att du och Emma är kussar;)

Ha det gött!

Karin

Svar: Åh!! Gud va glad jag blir, taack! :) Va inne och tittade lite på din blogg också, genom mysig!
Josefine Sandquist

2012-08-08 @ 10:44:58
URL: http://kingemarson.wordpress.com/
Postat av: Julia

Vad är Candy Club för projekt? Är det i samband med din skola? :)

Svar: Kul att du frågar! :) Cabaret Candy Club är en show jag är med i nu i höst utanför skolan. Den spelas i Oktober på The Tivoli! Allt finns på www.candyclub.se, kom gääärna och kolla!
Josefine Sandquist

2012-08-08 @ 19:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image