Start BloggBilderVideor

Today
2012-08-25 | 01:07:51

 
1. Fått hem mina klänningar till Cabareten, ska sy om några av dom så dom passar helt perfekt. Den som ni ser på bilden blev klar, bara two to go + lite andra grejer som ska sys. 
2. I påsen med klänningar fanns även ett par skor, str 38 som skulle göras om till mina dvärgfötter, str 35! Mission completed!
3. Projekt SlutaBitaPåNaglarna är officiellt igång för sista gången. Dränkte dom i glitter - bra plan.
4. Blekt håret, now I'm super blond.
5. Efter gymmet stack jag till replokalen för lite ... rep, klädprovning och skratt. 

Full dag. Nu är det kväll, och nu måste jag förbereda inför imorgon - Kick Off och Workshop med jobbet, blir en heldag i Limhamn. Looking forward to it! Saknar att dansa med mina barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image