Start BloggBilderVideor

Hinna med!
2012-12-07 | 09:24:04

Igår gjorde jag något som jag tänkt på länge, varit en klump i magen och ett svårt beslut. Jag ringde till chefen och "sa upp mig". Vi kom överens om att jag inte ska ha egna klasser längre (i alla fall nu under vårterminen), men finnas tillgänglig som vick och vid events. Känns så skönt! Kommer sakna barnen såå mycket.. Men jag älskar mitt liv, och jag vill hinna leva det! Hinna njuta av slutproduktionen och göra den riktigt bra, hinna med det sista i skolan, ladda för studenten, kunna ha full fokus på ansökningar till skolor. Hinna skratta, mysa, sova och umgås med alla jag älskar!
 
Kanske börjar det så smått sjunka in att man inte kan göra allt på samma gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image