Start BloggBilderVideor

Sunday Night
2012-12-16 | 22:18:00

 
Bott i min säng några dagar, helt sjukt vad jag hatar migrän.. Men idag var det fullt ös igen. Till Helsingborgs Arena på morgonen och repa inför 20-års jubileum för Helsingborgs Musikklasser, där jag gick sista fem åren av grunskolan. Säger bara nostalgitrip!!!♥ Var så mysigt att stå i den kören igen, med bästa musiklärarna! 
 
Därefter snabbt bort till Idrott För Allas julfest och köra julshow för dom, som jag och Matilda satt ihop. Är så stolt över den, kändes verkligen som det blev uppskattat! Är varm i hjärtat!! Stort tack till Anna, Nicolin och Jens, ni är så fina och bra och jag är såå glad att ni ville vara med!
 
Sen tillbaka till arenan och köra genrep och konsert! Älskar livet dagar som denna! 
Nu ska en mycket trött och lycklig Josefine hitta till sängen, skickar love till er alla! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image