Start BloggBilderVideor

Workshop + Fotografering
2012-12-18 | 03:59:00



VILKEN DAG! Spelade ingen roll att jag vaknade med äckligt ont i huvudet och illamående idag igen.. Det går inte att missa en dag som denna!!

Vi började dagen med 6 h workshop med älskade Monica Einarson. Några av oss i klassen fick den fantastiska chansen att sjunga och jobba med henne! My school rocks!! Kan inte säga att jag var på topp (med tanke på hur jag mådde plus himla massa nervositet), men jag gjorde det iallafall och lärde mig såå mycket. Man lär sig nästan mer på att lyssna på när dom andra jobbar dock, för då är man inte sin nervösa lilla bubbla haha!

Sen var det bara att dra på ögonfransarna, glittret och lockarna och hoppa i klänningar. Vi tog dom första bilderna till Moulin Rouge affischen, och nu längtar jag om möjligt ännu med tills det är showtime. Säger det igen - my school rocks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
entrybodytag:if test=image